Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 12 oktober 2011

Äntligen är den min!

Sprang på denna kavaj på Kappahl för 2-3 veckor sedan och provade, gillade och stod sedan och tummade på den ett bra tag innan jag insåg att jag behövde ett smakråd innan jag bestämde mig.
Sedan dess har jag tänkt på den ganska ofta och berättat om den för min man, något jag inte brukar göra med kläder speciellt ofta.
Antingen så bestämmer jag mig för att köpa när jag provat och gillat det jag ser, eller så avvaktar jag helt enkelt tills ekonomiska läget känns bättre och köper plagget då. OM jag fortfarande kommer ihåg plagget - ett tecken på att det faktiskt föll mig i smaken och passade bra.

Idag fick jag möjlighet att visa upp plagget på mig och få ett smakråd. Så nu är den min!



Att jag dessutom tjänade 100 kronor på att vänta med att köpa den, då den idag var nedsatt i pris, känns ju inte alltför illa om man säger så.

Så nu är jag redo för fler intervjuer.

4 kommentarer:

Camilla sa...

den var väldigt snygg!

Anonym sa...

Jätte snygg!!

Jennie sa...

Tack för kommentaren hos mig! Alltid roligt att få kommentarer från nya besökare.

Snygg kavaj du hittat! Jag har nog inte köpt ny kavaj sedan innan graviditeter rumsterade om med kroppen... Får kanske pallra mig iväg till KappAhl, jag med. :)

Må gott!

Fnulan sa...

JÄTTEFIN!!!!! Den klär dig säkert hur bra som helsT!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig