Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 21 september 2011

På väg för lite bloggmingel!

Så var man efter mycket stress på väg för lite bloggmingel på Rica Talk Hotel med Barnshopping.se och en hel del bloggare.

Jag hade gott om tid tyckte jag så jag förberedde middag till maken och barnen och stod som bäst och sminkade mig när maken kom hem.

Plötsligt hade tiden rusat iväg och det var dags för mig att gå.
Då slår det mig när jag kastar ett öga i hallspegeln på väg mot dörren att jag glömt att fixa håret!
Så det var bara att kasta sig in i badrummet för att åtminstonde borsta det och sätta upp det liiite snyggare.

Äsch, håret uppsatt är ju jag på något sätt så jag kommer iallafall att känna mig bekväm i det.

På fotot ser du en försmak av kvällens stass. Byxor, snygg topp och klackar föll valet på idag.
Ska försöka komma ihåg att be någon fota mig i helkroppsformat så ni får se hur det blev.



-Posted on the go

2 kommentarer:

MammanC sa...

Vad kul att komma iväg på bloggmingel!
Alltid kul att komma utanför hemmet lite och att umågs med vänner!
Hoppas du hade en superkväll!
Kram
BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor och Mammaliv

Petra sa...

Vad tyckte du om bloggminglet? Ska själv dit fast i stockholm i april. Spänd. Men hade varit kul att veta hur du upplevde de
Fin blogg förresten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig