Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 29 september 2011

Öppet brev till min son(s mun).

Du har inte alls varit speciellt jobbig nu när de här 4 tänderna varit på väg ut ett tag, inte om man jämför med när de 8 andra kom ut.
Nu har du lyckats få ut en halv kindtand och ett hörn på en annan utan större gnäll men med en massa dreggel.
Varför då börja nu med dessa nattliga gnälligheter? Stackars liten, inte lätt när man inte förstår varför det känns så konstigt i munnen. Men den där tuggan du försökte ta från min hand i natt känns inte ok....

Kan du vänligen trycka ut de där tänderna nu...

2 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Söta du! Kan du hjälpa mig hur jag får upp knuff på min sida? :)
Kram!

♥ Sojka ♥ sa...

Tack så mycket för hjälpen. Gulligt av dig att du försökte iaf. :)
Jag har mejlet honom! :)
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig