Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 26 september 2011

Nu är jag lugn och lycklig.

I fredags var det första gången som sonen inte grät så det ekade ut på dagisgården när de skulle vinka från fönstret och det kändes skönt.
När han även idag gjorde samma sak efter att jag faktiskt hört honom sluta gråta så fort jag stängt dörren efter mig så fick jag faktiskt en känsla av lugn och lycka.

Döm om min förvåning när jag upptäcker att jag upptäcker att jag högt talar om detta för mig själv. Då ler jag ännu större och lägger till ...

och med mig går det utför för här går jag och pratar med mig själv!


1 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Det är verkligen skönt när det är så där - att lämna barn som gråter känns så hemskt. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig