Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 20 september 2011

Nattlig mammamisshandel!

Lagom tills jag gjorde mig i ordning för att gå och lägga mig igår kväll vaknade dottern till av en obehaglig dröm och fick följa med in i stora sängen för att somna om tätt intill mig.
Hon var inte riktigt vaken men ville inte ligga själv och jag kände att om jag så mycket som lade mig bredvid henne i hennes säng så skulle jag somna och vakna stel i kroppen med avtryck från metallkrumelurerna.

Sedan tror jag hennes dröm återkom under natten, eller kanske andra drömmar men de verkade obehagliga och hade alla inslag av ilska.
Ilska som riktades mot mig som låg där bredvid.

Jag har i natt blivit sparkad i ryggen och ryggslutet. Fått diverse smockor av armar som viftat omkring.
Blivit puttad och skälld på med jämna mellanrum.
Det var kanske inte direkt mig hon skällde på men när jag försökt lugna henne så har hon "pratat argt" med/mot mig om försvunna teckningar, stulen chokladmjölk och diverse annat.

Detta arga humör verkade som bortblåst när hon klev upp 5 minuter efter att jag gått upp med sonen men återkom lagom tills hon skulle få titta på "Dinosaurietåg" på Bompa.
Då var det plötsligt något som inte passade damen och så lös treårstrotset igenom igen.

Hon har inte vaknat på fel sida.... Hon har sovit på fel sida helt och hållet.

1 kommentarer:

Eventmamman sa...

Kommer ihåg att Lea hade exakt sådär när hon var minder...skit läskigt! Jag fick knappt kontakt med henne när hon drömmde och skrek...men det var bara under en kort period!!!

Tjing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig