Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 16 september 2011

Lite tankar om konferenser.

Fick ett erbjudande från Blogvertiser om att skriva om konferenser.
Detta fick mig att komma och tänka på de konferenser jag varit på i mitt arbetsliv.
De flesta har varit just i området kring och i Stockholm och det har alltid varit stunder av både informationsintag och en hel massa skoj runt dessa konferenser.

Visst är det så att en konferens, om så bara under en dag, inte bara ska vara i form av information/utbildning/arbete utan även måste innehålla en del teambuilding eller varför inte bara kalla det för SKOJ?

På webplatsen Stockholmskonferens finns bland annat information om kommande konferenser och vad man bör tänka på när man skall hålla en konferens.
Det är en ganska enkel informationssida än så länge men med mycket matnyttigt och förhoppningsvis fylls den på vart efter med mer information.
Man kan även nå ett företag med konferenslokaler, företaget kan även hjälpa dig med övrigt kring en eventuell konferens.

Min favoritkonferens var en kick-off på mitt pre-föräldraledighets arbete.
Ingvar Oldsberg var med och höll i rolig och informativ lek och kvällen avslutades med god mat och cowboys & indianer-maskerad.
Gravid var jag men roligt hade jag!

Bildkälla

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig