Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 1 september 2011

En välförtjänt röst.

Tidningen Mama´s röstning till Årets bloggmama 2011 är nu igång!
Gissa vad förvånad jag blir när jag tittar igenom listan och finner flera bloggar som jag läser regelbundet och några som jag tittar in på då och då.

Min röst gick utan tvekan till Britta Bloggar. Har följt henne senaste året och har även träffat denna kvinna.
Snäll, Snygg, Smart! Och framförallt skriver hon väldigt bra om sitt liv med söta Stina (och övriga familjen såklart).
Lite typiskt att hennes blogg just nu är lite tyst eftersom hon befinner sig på konferens i Grekland men vänta bara tills hon kommer hem.

Ledsen Lady Dahmer....men du får nog ihop dina röster ändå, eller hur?

Och bryr ni er nu inte ett dugg om detta med vem som blir Årets Bloggmama 2011 så tycker jag ni kan gå in och rösta på Britta ändå. Bara för att hon är hon liksom, eller vad säger du Skrotis?


Bilden klickbar för att komma till röstningen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju ett skämt det där med headern såklart.. ;)

Har inte varit inne och tittat vilka som är nominerade ens, men Britta kan mycket väl få en av mig med såklart!

Anonym sa...

Tack! Gulliga du!

carola sa...

åh sån fin blogg du har.
Även jag gillar Britta Bloggar så hon får min röst så klart.

Trevlig helg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig