Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 21 augusti 2011

Min mans rätta plats är vid spisen!

Currykyckling på nytt sätt!




Man tager vad man haver och så blir det mumsigt det är jag övertygad om!

Vi väntar på riset så vi har inte smakat än men mmmm vad det luktar himmelskt.

Undrar om barnen äter det de med?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man slänga ihop mat på det där sättet behöver man nog inte Tasteline.. ;) Vi har ju lite problemet att både fantasi och matglädje inte existerar, så att planera en veckas måltider utan att varje dag vara ute i sista sekund (dyrt) så måste vi ha hjälp av en kasse... Och lyckligtvis äter den nyblivna 2-åringen det mesta (utom potatis då) så länge man inte blandar maten!

Jag tycker i alla fall att du har gjort tillräckligt med sjukhusbesök nu på ett tag! Och hoppas att det snart går att sitta ner ordentligt. Fast jag måste ju fråga. Går du runt då hela dagarna, eller ligger du?

Skrotmamman skrotar vidare sa...

AAaaaaaah! Vi har valt män som behärskar köket båda två :-) Det är underbart!

ida-maria, mamma till Lykka sa...

Här hemma blev det oxå kycklingcurry idag.
Gott!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig