Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 26 augusti 2011

Medans du sov...

Lillebror ligger inne på sin avdelning och sover så jag passar på att hänga lite på stora avdelningen för att "umgås" med dottern.

Någon kram då och då när hon går förbi kan jag få men annars är hon fullt upptagen med att leka med sina vänner. Skönt att se.

Jag passar på att se mig omkring på väggar och hyllor och hittar denna bild.



Underbart att de lär barnen detta!
Det fanns fler lappar med olika "visdomsord" som jag tycker är fenomenala att barnen lär sig.

2 kommentarer:

LIIV - vanlig men unik sa...

Sv: ja det är helt underbara! :)

Vad är det för avdelningar? På sjukhus? Dagis? :)

♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥ sa...

Ja, det är verkligen jättebra att dom lär barnen det! Det är ju superviktigt!

Vi ses ikväll :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig