Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 4 juli 2011

Mumsfilibaba vilken god kyckling!

Knorr Bag of Taste i smaken Barbeque fick jag av min vän Linda så maken köpte hem 600 gram färsk kyckling igår så jag kunde testa den till middag idag.

Så simpelt att förbereda, dela kycklingfiléerna, in i påsen, skaka om, clipsa ihop påsen, in i ugnen och vips så är det färdigt.
Vi åt det med färskpotatis, sallad och en yoghurtsås.

Båda barnen åt bra portioner och alldeles nyss satte sig dottern vid bordet, där maten stod kvar i väntan på maken, och så tog hon sig en kycklingbit och slevade i sig resten av yoghurten.
Det har väl i princip aldrig hänt att hon gått tillbaka till matbordet och börjat äta igen när hon väl sluppit därifrån haha.

1 kommentarer:

Linda w L2K - Från botten till toppen... sa...

Vassego! ;o)

Och här tyckte vi också att det var gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig