Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 31 juli 2011

Att kliva i daggvått gräs.

Barnen sov väldigt bra fram till klockan halv 5 ungefär när någon tok fick för sig att ringa till min makes mobil.
Andra gången på en vecka den ringer på natten, olika tokar dock. Hoppas det inte är en trend som fortsätter.

Därefter var det lite byte av sängar på dotterns kommando och så fortsatte de att vakna till några gånger.

Dottern försökte få upp mig vid halv 7 genom att enträget viska att det faktiskt var morgon nu. Det var ju bara att titta ut.
Jag tittade på klockan och svarade bara nej, varpå hon vände sig bort i sin säng och somnade om.

När vi väl klev upp strax efter 8 så gjorde vi i ordning stugan, oss och packningen och åt vår frukost i godan ro.
Semester!

Efter makens första natt på camping så är det härligt att höra maken konstatera att en sådan här typ av semester verkligen är på tapeten i framtiden.
Hurra!
Fast då får han allt låta bli att sträcka sin rygg PRECIS innan vi ska sätta oss i bilen för att ge oss av hemifrån.

Nu åker vi vidare till mina vänner.
Min "sommarmamma" och "sommarpappa" som befinner sig i sin stuga i Iggesund.
Barndomsminnen.


-Posted on the go

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig