Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 17 juni 2011

Snacka om skillnad på priser!

Jag surfade runt igår kväll och tittade på barnkläder. Snubblade in hos LuckyLittleMe då jag "Gillat" deras Facebooksida och snurrade runt lite bland de märken som de säljer.
De säljer bland annat märket Small Paul och det är ett märke som jag blev smått förälskad i när vi var i USA.
Under förra sommaren köpte vi, bland mycket annat, en sweattröja med luva för ca 10 dollar.
Jag tappade hakan lite grann kan jag säga när jag nu såg en likadan tröja (annat motiv) hos LuckyLittleMe. För 599 kronor!

Den vi köpte i USA var för liten för dottern då så nu väntar vi bara på att sonen snart ska kunna använda den.
Så snygg han kommer bli!

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Helt klart skillnad!! De är sååå fina de där kläderna! *inteallsavis*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig