Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 6 juni 2011

Ny vecka, ny omgång - Lika (Hem)glassig tävling!

EDIT: Tänk på att kupongen endast får användas om man avser att skicka in ett bidrag till någon av bloggarna som har tävlingen. Och varför skulle man inte ta chansen att göra det?! Bilden publiceras endast om den tävlande själv vill det och man har chansen att få glass för ytterligare 200 kronor från Hemglass!!

Hitta Ahlgrens strutar i Hemglassbilen och få chansen att vinna smarrigt pris från Hemglass.

Ahlgrens strutar rullar med Hemglassbilen och det är dags att ta upp jakten på Sveriges enda glass på fyra hjul. Hitta Hemglassbilen på Hemglass.se, hämta ut en egen strut och ta en bild när du festar loss på sommaren glassnyhet, Ahlgrens strutar. Skicka bilden till mig så har du chansen att vinna ett presentkort från Hemglass (värde 200 kr).
Tävlingen pågår i fyra veckor med chans till vinst varje vecka. Detta är vecka 2.


Gör så här för att delta i tävlingen:

1. Skriv ut kupongen nedan (kupongen i detta inlägg gäller för denna vecka, ny kupong kommer varje vecka).
2. Gå in på Hemglass.se, klicka på "När kommer Hemglassbilen" och ta reda på var ditt närmaste stopp finns och när Hemglassbilen stannar. Du kan även följa var Hemglassbilen befinner sig via GPS.
3. Ta dig till Hemglassbilen och lös in din kupong mot ett smakprov av Ahlgrens strutar. Ta sedan en bild på dig själv och glassen framför Hemglassbilen.
4. Skicka in bilden till ytterligare @ live .se (skriv ihop mailadressen utan mellanslag) Om du inte vill ha din bild och eventuell länk till din blogg publicerad här i bloggen så skriver du bara det i mailet.
Har du tur är det dig jag drar som vinnare av ett presentkort från Hemglass.

5. En ny vinnare presenteras på bloggen varje söndag fram till och med 26 juni.

Vad väntar du på? Hitta Hemglassbilen och prova Ahlgrens Strutar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Imorn kommer glassbilen! Här ska det tävlas!

/Linda w L2K
l2kw.blogspot.com

(har lite problem att svara...)

madeleine sa...

vilka fler bloggar har den här tävlingen? :)

Martina sa...

http://blogg.mama.nu/katarinaekholm/ är en av bloggarna som har tävlingen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig