Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 7 juni 2011

Kanske en blivande arkitekt?

Det skulle byggas i morse. Frukost fick man liksom smyga i henne lite på sidan om och något drickbart var inte att tänka på just då.
(Det gick däremot bra med en "sugflaska" på väg till dagis, med en himla massa mjölk, slurp sa det.)

Jag ska bygga ett slott mamma, med fönster!




Och det var precis vad hon gjorde det! Mest imponerad blev jag av att hon faktiskt fick till ett fönster.
Men hon ville inte titta igenom det. Hon bodde ju inte där, fick jag veta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint! Och vilken bra förklaring, klart att det är så!

Anonym sa...

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig