Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 10 juni 2011

En fånig grej att irritera sig på.

Jag har suttit en hel del vid barnvagnsplatserna på bussar senaste åren, av förklarliga skäl.
Plötsligt inser jag att jag blir "irriterad" varje gång...



Varför har de inte enhetliga bilder?
(Jag sa ju att det var en fånig sak... :-)

-Posted on the go

1 kommentarer:

Elin sa...

För att du ska fråga :P man behöver ju ngt att fundera på under bussresan - annars skulle den ju vara dödstråkig... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig