Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 3 juni 2011

BabyBjörn, The sequel

Så ringde de från BabyBjörn igen. Denna gång är det dottern som de vill använda för fotografering i 2 dagar.

Känner mig fånigt nog även denna gång så stolt över att de valt (bland annat) min dotter.
Detta kan synas ytligt men jag tror nog att det var en stor dos av hennes charm som går igenom på fotona.

Och så blir det bra med slantar till dotterns konto också!




-Posted on the go

2 kommentarer:

Agnes sa...

Vad roligt med fotografering! Tycker att du ska vara jättestolt att dom valt henne :)

Nina sa...

kul att du är med och tävlar! lycka till!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig