Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 1 maj 2011

Och så slog det mig vad lite jag går i vanliga fall!

Idag har det varit en synnerligen lugn dag på stegfronten.
Lugn morgon sen gick maken och dottern på bio och såg filmen Trassel. Då passade det äntligen för sonen att sova sin förmiddagslur ca 2 timmar senare än vanligt vilket fick mig att bara sätta mig på rumpan med datorn och ta det lugnt.
Självklart sov han länge också så han hann i princip bara äta så kom resten av familjen hem och så bar det iväg till min svägerskas hus.

Jag hade tänkt ta mig en promenad när vi kommit dit men efter maten så gled jag in i någon sorts paltkoma och bara satt.
Läste ett antal böcker för dottern men inte mycket mer.

Eftersom dottern ville sova hos farmor passade jag och maken på att storhandla med sonen i bilstolen i botten på vagnen. Äsch egentligen var det väl ingen storhandling men det kändes så när vagnen blev så full, bilstolen tog ju upp halva vagnen.
Där fick jag iallafall ihop en hel del steg.

Gårdagens steg:

En sak till!
Glöm inte att rösta på mig som nästa veckas blogg hos Apan, ticke tack!

1 kommentarer:

Petra sa...

Men, men, men - såg din kommentar... HUR I HELA FRIDEN lyckades ni med att få samma insättningsdatum??? Klart att du ska fira det - åtminstone lite känslomässigt... även om vi inte firarfirar så vet man hur det var - och så här i efterhand är det allt bra rätt häftigt! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig