Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 21 maj 2011

Nähä.

Och nu såhär klockan 22.30 kan man väl kontatera att jorden inte gick under idag heller.
Skönt!
Då kan jag dammsuga i morgon då som det var tänkt.

Fast man vet ju aldrig. Sist det var vulkanutbrott på Island så var det ju i det närmaste en jordundergång för mig. Maken fast i USA och jag här hemma höggravid med litet barn i hasorna.

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Vi klarade oss denna gången. Vilket innebär att jag nog måste ta tag i den där tvätthögen som ropat på mig i alla fall. Tänkte att moder natur låter mig icke slippa det minsann!

Lät jobbigt det där att han var i USA och du hemma höggravid!!

Ha en fortsatt fin afton nu!

Anonym sa...

Nu är veckans snällheter sammanställda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig