Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 11 maj 2011

Först :-( sedan :-)

Ett cellprov och ett event.
Men först en stressig morgon för nu när jag satte mig för att skriva detta så tittade jag på klockan....
Så kan det gå när man sitter och har det mysigt vid frukostbordet med sina barn.

Ska direkt efter dagislämning iväg för att lämna cellprov, men det positiva är att jag får mig en solig promenad till barnmorskemottagningen (varför görs cellproven på en sådan egentligen?).
Därefter ska jag och sonen gå med LindaWe R Family-event. Det ska bli kul.
Spännande att se om man stöter på några andra bloggerskor som man brukar läsa.

Ja, det var väl allt jag hann med.
Hoppas ni får en bra dag allihopa! Ut i solen med er!

2 kommentarer:

Milliez sa...

Inte kaffe? Och polka och kaffe som är en underbar kombo :D

Jeanette sa...

sv: Vad bra att det har ett så pass tydligt mål, det gör mycket :) Vad är Willvin Walkers?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig