Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 23 maj 2011

Återigen får ni 10 snabbisar med mig!

Så ger jag mig på Lindisens 10 snabba igen. Tidigare snabbisar och andra liknande inlägg ligger under etiketten "30 dagar".
Gör dem du med och lämna gärna en kommentar här hos mig och hos Lindisen om du gör det.
  • Internet/TV? Internet! På internet kan man göra det mesta, t.o.m se på tv :-)
  • Manchester United/FC Barcelona? Då säger jag Barcelona BARA för att det säkert är varmare och skönare där idag.
  • Parkett/Laminat? Laminat. Enklare att hålla rent och att underhålla tycker jag.
  • Paris/Rom? Har varit i Paris några gånger så jag väljer Rom just för att jag inte varit där.
  • Crocs/Birkenstock? Birkenstock helt klart. För att jag inbillar mig att de är skönare. Har inte själv gått i några Crocs...
  • Vika/Tvätta? Tvätta! Vika är såå tråkigt, för att inte tala om att hänga tvätten när den är färdig i maskinen!
  • Sms/Ringa? Sms är bra men jag tänkte just idag på att det där med att sitta ostört (alltså inte göra något annat samtidigt) och prata en timme i telefon finns liksom inte längre.
  • Kokt/Grillad? Grillad!
  • Leila Lindholm/Nigella? Leila Lindholm. Men båda kör verkligen med aningens för matporrig röst och maner för att jag ska gilla dem fullt ut.
  • Jeans/Mjukisar? Jeans! Härligt att ha hittat tillbaka till jeansen.

3 kommentarer:

Linda sa...

matporrig röst, mohahaha!!!!

Linda w L2K sa...

Men hallå, det är ju inte länge sen vi maratonpratade en timme. ;o)

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Äsch 26 kan man gadda sej så tar man kryssningen efter. ;) HARDCORE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig