Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 20 april 2011

Vad sa du sa du?

Dagen bjuder på öronläkarbesök med sonen.
Han hade ju problem med "röda öron" som misstogs(?) för öroninflammation en gång i vintras så vi fick en remiss till Öron-, näsa-, halsläkaren. NU ungefär 3 månader senare så ska vi dit.
Han kliar ganska mycket i sina öron då och då men verkar aldrig ha ont så vi får se vad herr doktorn har att säga.

Den här familjen vet hur man använder sina inbetalade skattepengar minsann...
Sjukvården "utnyttjas" hit och dit heeela tiden.

Jag lovar, vi ska försöka avsluta allt detta under denna halva av året. Sen får det vara nog. Suck!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Tack för ditt bud, du har just nu det högsta!

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Ja, du och jag kostar nog med i vårdpeng än vad de flesta gör på flera år..... :-/ Eller ja, inkl våra familjer då.

Skönt att vården ändå fungerar. Ibland.

Läste du om vårt senaste apoteksäventyr, som gubben råkade ut för?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig