Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 30 april 2011

Ett riktigt sliskigt röstfiskeinlägg!

Kära, kära medborgare!
Jag har en dröm. Att en gång få vara veckans blogg hos Apan.
Att få bli förföljd av henne en vecka (och av hennes läsare såklart), vilken underbar känsla.

Och ni kära läsare kan hjälpa mig med denna dröm! Jomenvisst kan ni det (även om ni kanske inte vill så tycker jag ni ska göra det faktiskt :-) !!

Gå in hos Apan och rösta på min blogg så skickar jag så många cyberkramar ni bara vill.

Lämna gärna en kommentar här om ni röstat så jag vet vart jag ska skicka era cyberkramar.

6 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Klart jag röstar! Klart!

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Absilut!

Anonym sa...

Jag har... SJÄLVKLART... röstat på dej. Kram Asta

Natalie (teckningar & fotografier) sa...

sv TACK!!

Isabella sa...

SV: Jo jag håller med, det var ganska likt faktiskt. Och ja, vem vet? Hon kanske fick inspreration från mamman ;)

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Tack för dina röster, du får såklart min! :D

Ja ska bli super att gå på barnshoppingeventet! :D
Hoppas det blir som jag tror, fantastiskt!

Kram och trevlig valborg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig