Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 10 april 2011

Detta är en liten vipp på rumpan affär

En liten sovmorgon följdes av en ganska lång frukost.
Nu har vi röjt bort frukosten från köksbordet men hänger kvar här, jag och barnen.
Efter en liten sångstund tillsammans har dottern nu börjat rita här bredvid mig. Djupt koncentrerad men det kommer någon enstaka sångstrof ur henne då och då.
Sonen kryper omkring på golvet nedanför oss eller står och kikar över kanten på köksbordet och undersöker nyfiket allt möjligt.

För han tröttnade visst att dra ut ALLT ur ett av skåpen.

Det börjar lossna på steg-fronten för sonen. Igår började han spontant (utan påhejning) att ta fler än ett steg mellan bord och soffa och liknande. Det är så häftigt att se.
Kanske ska man leta reda på dotterns första skor då... För snart vill han väl knalla lite ute haha
Vi får se om de passar för dottern var ju 1 år när hon började gå och sonen är ju inte 10 månader än.

2 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Malin fick skor på sig igår. Lite stora men det är ju fortfarande lite svalt så då får ett extra lager plats i dom. :-)

Skrotmmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Vilken kille han är! Heja, heja!
Härliga bilder. Vill också ha lite myssångsamling!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig