Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 18 mars 2011

På min Bloglovin-lista

Dolce Bambini

Denna blogg har jag följt från tiden precis efter att de fått ett fruktansvärt besked angående deras dotter Lovas hälsa.
Hela resan fram tills nu har varit fyllt av sorg men också glädje över den tiden de har haft lilla Lova till låns.

Nu väntar familjen tillökning i april och den försiktiga glädjen över framtiden blandas med saknaden efter det som varit.
Hon skriver så fint om Lova, lille Alvin som blev ensam utan sin hjältinna och lite av det som sker i vardagen.
Anna-Maria blev nominerad till "Årets blogg 2010" i Finland och fick gå på den stora galan.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig