Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 14 mars 2011

På min Bloglovin-lista

Mitt Nya Liv

Erika är en kvinna som måste vara otroligt duktig på att förvalta och fördela sin tid. Hon verkar ha en hel del att göra och sköter ändå sin blogg på ett underbart sätt. Insamlingar och auktioner för Cancerfonden till exempel. Och vilka auktioner sen, jättefina saker sponsras auktionerna med.
Hon har ofta fina tävlingar också. Som den som pågår just nu, en Goodiebagtävling med massor av vinnare.

Hon skriver också så ärligt och bra om sin kamp med graviditetskilona och försöker gå ner på ett sunt och precis lagom lugnt sätt. 1 kilo i månaden är hennes mål....väg det mot vissa andra som verkar bli besvikna om man inte går ner 1 kilo om dagen eller åtminstonde 1 kilo i veckan.....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig