Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 13 mars 2011

På min Bloglovin-lista

Desertchick

Den här tjejen gick jag på dagis med och så lite i skolan och sen flyttade jag.
Mååånga år senare (ungefär 2 år sedan) så är jag med i en USA-tråd på familjeliv.se inför flytt (blev ingen regelrätt flytt dock) till USA. Helt plötsligt visar det sig att en av tjejerna var denna Maria!
Hon flyttade till USA för ungefär 14(?) år sedan när hon träffade en trevlig amerikan i Spanien och blev lite kär och galen.
Nu har hon alldeles precis nyligen fått sitt första barn med den "trevlige amerikanen" så det kanske inte riktigt kommer vara samma blogg som förut men det är ju det som är så härligt!
Det är ju en persons liv man följer alltså ändras blogginnehållet och nu kommer vi även få följa lilla Amelia Poppys äventyr i livet!

1 kommentarer:

Maria sa...

Nämen! Åh vad rar du är som skriver så fint om min blogg. :-)

Kramis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig