Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 7 mars 2011

På min Bloglovin-lista

DEN OSLAGBARA DUON

Syskonen Cherin och Mohammed delar blogg.
Varvat med delar ur sin vardag blandar de skämt och allvar gällande hur det är att vara arab och folks fördomar. Inklusive deras egna.
Nyligen annonserade Mohammed att han också skulle ta en paus från bloggandet som sin syster. Detta pga ungefär 150% arbete kombinerat med 150% plugg.

Deras läser gick inte riktigt med på det och krävde att han och Cherin skulle komma tillbaka.
Så det gjorde de!


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig