Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 18 februari 2011

Det är såhär man startar en ny tradition

En gång är ingen gång, två gånger är en tradition!
Skall spendera natten på Grand Hotel och it's lovely!

För lite mindre än 1 år sedan var jag här senast, då också som en avkopplande present från maken.
Den gången var jag väldigt gravid och hade svårt att sova trots avsaknaden av nattstrulande dotter.

Likt förra året skall jag även denna gång träffa Linda och Skrotmamman för middag och skitsnack.
Skillnaden är att förra gången var vi gravida allihop och folk tittade snett på oss när vi satt där med våra vinglas.... Att det var alkoholfritt visste inte de, trots att de borde förstått det.
Möjligtvis fick våra fniss- och skrattattacker dem att misstänka annat.

Denna gång är vi synnerligen ogravida allihop så vi börjar med en drink på mitt rum!

Skål!


via iPhone

2 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Ogravida och glada! Tradition - ja!!! Funkar med hotellrum "närmre" och hämtmat på rummet ASG! Tjejsnack. Fast då tar vi det när det inte är lika kallt va??

Studentmamman sa...

Låter som en härlig kväll :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig