Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 23 februari 2011

1 foto i timmen blev 3 foton...

Idag tänkte jag vara ambitiös och göra ett "1 foto i timmen"... Men jag kom på det först på väg hemifrån och glömde bort det sedan så det blev hela 3 foton...

Bättre lycka nästa gång säger jag bara och så slänger jag in ett foto från Skrotmamman också.
Hon hjälpte mig med dottern medans jag var hos läkaren med sonen.

Dottern skulle vara hemma idag då alla 3 "fröknar" var borta på hennes avdelning. Istället skulle det vara 2 vikarier och en "fröken" från andra avdelningen, som dottern inte känner så väl.
Då tyckte jag det var lättare för alla parter om dottern hängde med oss istället.

Hon följde med Skrotmamman till Öppna Förskolan medans jag gick till läkaren med sonen och gjorde lite undersökningar och fick konstaterat att hans eviga hosta sedan i höstas nog är astma. Så nu ska han andas medicin 3 ggr om dagen i 10 dagar i första hand och så får vi se vid återbesöket om han blivit bättre...

Sedan joinade jag och sonen min dotter och vännina på ÖF och blev kvar där tills de stängde klockan 15.30.

Efter lite ritpyssel och middag här hemma är vi helt slut alla 3!

1. "Nalle orkar inte gå mamma!"


2. Sonen i väntrummet hos läkaren.


3. Privat sagostund med en av "fröknarna" på Öppna Förskolan.



1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Lagom slut mao! En repris på ÖF imorgon. Då har JAG båda barnen med mig. Fullt ös!

PS, första fotot är bara ett rött kryss, för mig iaf....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig