Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 15 januari 2011

Nu ska det tävlas igen

Har ni varit inne i webbutiken Tussilago?
Om ni letar efter snygga/söta lampskärmar till exempel så finns det hos Tussilago!

Jag snubblade in där då jag såg att de har en tävling just nu, till den 27 januari, och oj vad mycket fint de hade... Tapeter, Wallies, knappar, skålar, lampskärmar som sagt, allt möjligt smått och gott till barnen osv...

Måste kika lite mer och funderar allvarligt på att själv "tigga till mig" en liten tävling med pris från dem haha

1 kommentarer:

Lindha sa...

Det är underbart med tulpaner! Såååå vårigt och man får sig en föraning om vad som komma skall. :)
Ska titta in på tussilago.

Du får följa mig på min resa, jag ska inom det närmaste följa min dröm och öppna en egen klädbutik samt webshop. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig