Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 16 januari 2011

Live from the library

Första gången jag och dottern är på biblioteket.
Det är så spännande för henne att jag hittills, efter en timme, har fått läsa 2 korta böcker för henne och ungefär sjuttielva meningar, stycken, ur ungefär femtielva andra böcker.


Det här gör vi om!
Kanske blir biblioteket samma paradis för henne som det var för mig som ung?!





via iPhone

1 kommentarer:

Maria sa...

Jag ÄLSKADE också att gå till bibblan när jag var liten!!! Det var verkligen härligt! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig