Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 7 januari 2011

Ge Astrid Lindgren 200:-

Astrid Lindgren fick aldrig Nobelpriset i litteratur och kommer aldrig att få det eftersom man inte delar ut Nobelpriset postumt.
Hur hyllar vi då den som gett så många barn och vuxna så mycket fina minnen?

Helt klart genom att sätta vår litterära gudinna på 200-lappen!

Det pågår ett "evenemang" på Facebook angående detta:

Hittills är det över 16.400 som "skrivit på". 

Vad tycker du? Astrid eller någon annan?

3 kommentarer:

Krokkofin by Tesslan sa...

Självklart Astrid på lappen! Och vad fiffigt av dig att göra reklam för saken i din blogg. Har jag inte ens tänkt på. Kanske har jag huvudet fullt av för mycket oviktigheter just nu *hihi*.

Nu ska jag kika in under "Här är jag"-fliken.

Stina sa...

Absolut ASTRID!!!

Jag är så nöjd med min förlossning att jag gärna hade bjudit in en hel drös med åskådare, ha ha :-)

Jag som tidigare varit så blyg känner att jag mer än gärna hade låtit folk vara med mig under detta fantastiska :-)

Helt sjukt egentligen - det är ju något väldigt privat, men jag känner samtidigt att det är så fint och eftersom allt gick så bra hade ju fler kunnat få dela den glädjen med mig!

Du kanske skulle bli doula?

Kram!

helene sa...

Absolut ASTRID!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig