Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 24 januari 2011

Bitsk liten kille

När man stressat hem efter gårdagens sleep over så visar det sig att sonen haft feber under natten och fått sig en liten tand. Vänstra nedre framtand har tittat fram!
Vi som inte ens märkt att något var på gång i tandväg.

Dottern var närmare 9 månader när hon fick första tänderna, men då kom de ju efter varandra ett helt gäng.

Och är det inte märkligt att "vården" fortsätter att påstå att barnen INTE blir påverkade med feber eller diarré när de får tänder? När i princip alla vittnar om att deras barn haft antingen det ena eller det andra när de får tänder?!

2 kommentarer:

Fia sa...

Mycket märkligt!Många föräldrar som jag känner säger att deras barn haft både diarré, feber, sömnproblem m.m. när deras barn fått tänder.Sen har jag även läst om många barn som upplever samma.

Unknown sa...

Vill du bli dagens blogg?
Finns även massa andra tävlingar
Så passa på att gå in på min blogg och anmäl dig:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig