Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 31 december 2010

Vinnaren i namngivningstävlingen

Hej allihopa, hoppas era sista timmar av 2010 blir glada, festliga och roliga!!

Här kommer först motiveringen som Peter på "Vagga din spjälsäng" skickade till mig efter att han gått igenom alla inkomna förslag som jag skickat till honom.

Vår motivering lyder:
Om det är någon gång man vill sova så är det när man har småbarn.
Vi tror att ordet sova är det ord som alla barnföräldrar mest av allt uppmärksammar,
därför utser vi namnet "Sov-med" som vinnare.


Vill även tacka alla fantastiska medverkande i tävlingen som har hittat på alla smarta, söta och roliga namn.
Skulle vilja ta er i hand och tacka på vanligt vis men får nöja mej med att tacka er här och nu.
Hoppas ni får en bra och fin nyårsafton och fortsättning i livet .


Sist men inte minst; fortsätt vagga din spjälsäng med den förtrollande Sov-meden. 


Mvh Peter
Vinnaren blev alltså Skrotmamman med namnförslaget "Sov-med"!
Hon blev väldigt glad när jag hon fick veta att det var hon som vann och hon kommer meddela Peter på "Vagga din spjälsäng" sitt val av upplevelse. Självklart kommer jag sedan rapportera vad hon valde och kanske får jag även chansen att berätta för er hur det gick när hon använde sig av sin vinst.

(länkad bild)

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Wohooooooooo igen! Ska försöka ta lite nya "sovmed"-bilder till honom, vi är så himla nöjda! Lill-Skrot sover ju med dem! (och de är "barnvänliga" så att sängen inte tippar trots att Skrot-Fian klättrar upp på spjälsängens kant och tittar på sin lillebror.

Finular för fullt vad vi ska hitta på för någon upplevelse - men rapport blir det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig