Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 31 december 2010

Liten lugn morgon

Tack och lov att jag somnade med tv:n på i natt.
När dottern vaknade i natt och fick komma till mig i sängen så tittade jag en stund på tv eftersom jag blev lite för vaken för att kunna somna direkt.
Somnade gjorde jag ju, med tv:n på och tur för mig och min sovmorgon det. För när dottern vaknade strax innan 7 så var Nicke Nyfiken det första hon såg.

Hon väckte mig för att tala om att hennes Nicke var på tv och sen tittade hon på den tills hon somnade om...och jag somnade om direkt!
Ibland är det i alla fall lite bra med tv tycker jag.

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

TV är underbart när det gäller att ge mamma lite sovmorgon! :-)

Smyger in för att kolla något om tävlingsresultatet.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig