Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 27 december 2010

Jag är trött mamma, du göra pussel mamma

Vilken liten latmask vi har här hemma!
Hon vill göra än det ena, än det andra och så plötsligt när det går lite emot, det blir svårt, då är dottern plötsligt trött och ber mig eller vem hon nu leker med att "göra" istället.
Undrar hur hon kommer bossa med sin lillebror sedan när han kan vara med och leka.
Det lär ju boosta hans utveckling i alla fall om han försöker göra henne till lags och t.ex lägga pussel och dylikt. :-)

Jag har kommit på att det är väldigt billigt att gå på mellandagsrea med en bäbis hängandes i sele på magen.
Man kan varken prova kläder eller skor och man ska vilja ha något offantligt mycket för att orka stå i köer med sagda bäbis som en extra tyngdkraft ner mot jordens mitt.
Aj min rygg!

Mötte upp maken med barn och bonusen samt makens bror med flickvän som är här på besök fråän Göteborg. (De brukar ta för vana att komma hit till den fina sidan av Sverige för att fira jul varje år :-)
Det var väl egentligen bonussonen som skulle köpa sig vinterskor (det var på tiden haha) och en vit skjorta till herrmiddagen på nyårsafton (han är 17 och det är redan tradition för honom och kompisarna med herrmiddag på nyår, fina grabbar det där!)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig