Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 15 december 2010

En dagens tack

I dag står en lunchdate på schemat.
Linda blev så suktad av mitt inlägg häromdagen med bild på Billströms underbara sallad så dit beger vi oss.

Först ska det dock fixas med naglar för nu ser de för taskiga ut!
Funderar på att lyxa till det med någon liten målad skruttelutt på någon nagel eller så...får se vem jag hamnar hos, det finns en kille på EuroNAIL som jag tycker är sååå duktig och stadig på handen.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Hoppas du blev nöjd med naglarna!!!

Milliez - 23år & 3-barnsmamma sa...

Tack så mycket för din omtanke.
Det är bättre nu tack vare dem tabletterna jag fick.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig