Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 23 december 2010

Dag 29 - Det här ska jag bli när jag blir stor

Jag ska bli lite hälsosammare.
Lite nöjdare med tillvaron.
Lite rikare (skadar inte eftersom jag inte är speciellt rik för tillfället haha)

Men vad man egentligen menar med "vad man ska bli när man blir stor" är väl snarare åt det yrkesbaserade innehållet i ens liv. Arbetet. Jobbet.
Nu är det ju så att jag är en liten kontorsråtta, en administrativ en som älskar att pyssla med "allt möjligt" på kontoret.
Senaste arbetsplatsen, innan föräldraledigheterna, var liksom en perfekt mix så det var ju en aning typiskt att de sade upp en hel drös med människor inkl. mig.

Nåja, det ska bli spännande och se vad som väntar till hösten.

Eller snarare som nedan haha

 It may look hard, but I´m good at it!




Glöm inte att tävla om en upplevelsebox från Live It värd upp till 1000 kr.

3 kommentarer:

Maria Wall sa...

Du går och undrar vad ska jag bli hur ska jag vara, jag undrar också, men mer vad jag kan bidra till när jag ska tillbaka till jobb, tidiga mornar, inget sova på dan där inte, eller ett jobb som börjar lite senare och, NÄÄÄ den som lever få se och det tror jag du får också...

Petra sa...

Åh åh åh - administrativ kontorsråtta som jag älskar... det är så kul... har varit det i större delen av mitt liv...

Kram

Carolina sa...

Grattis - ta en titt i min blogg! God Jul :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig