Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 22 december 2010

Dag 28 - Det här saknar jag

Jag sörjer att jag inte längre kan använda mitt favoritplagg.
Försökte nyligen igen men efter halva dagen var jag tvungen att gå och dra i plagget om och om igen för att det skulle sitta kvar på mig.
Bara att inse att mina gravidjeans från HM nu får avsluta sin tjänst hos mig efter två graviditeter.
Det behövs liksom den där magen och graviditetshöfterna för att hålla dem uppe.

4 kommentarer:

Maria Wall sa...

Synd!

Daniel sa...

Så syyynd!!!

Erika Wilhelmsson sa...

Var glad för det! Mina gravidjeans passar fortfarande perfekt, 2 månader efter förlossningen. haha. Det är då man känner sig lite deppig :P

Petra sa...

Haha - jag hade också några favoritbyxor som är mammabyxor...

Kram och ha en god jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig