Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 29 november 2010

Vad glad man kan bli en trött kväll

Barnen hade somnat på ett lugnt och skönt sätt, sådär så man INTE är i upplösningstillstånd och nästan somnar stående i ren utmattning utan faktiskt har lust att titta lite på tv och kanske ta ett glas vin och slappa lite innan man själv somnar.

Så var det igår när jag satte mig med vinet i soffan och gick in på mailen.
Kvällen blev då ännu mycket bättre när jag fått en kommentar från Carolina om att jag vunnit en tävling inne hos henne.
Jippie!

Det var inte så många dagar sedan jag vann en annan tävling inne hos Linda.

Ni har väl inte missat min tävlingsflik där jag har de tävlingar jag tävlar i?

1 kommentarer:

Helena sa...

Ha ha, skön igenkänning när du skriver om hur det "brukar" vara under nattningen. Håller med om att det är ytterst sällan man har någon energi till "vuxentid" i soffan när barnen äntligen har gett upp och somnat. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig