Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 10 november 2010

Skor, Skor, Skor

Har då och då återkommit till Heppo.se för att kika på skorna igen och igen och funderat på att köpa mig ett par vinterstövlar eller kängor.
De har kängor, stövlar, högklackat, sneakers, tofflor med mera och när man köper skor hos dem har man fri returfrakt om man vill t.ex byta storlek.
Det är ju verkligen något för mig det som har fötter som inte alltid passar in i storlek 39.
Lite som att få hem skorna för att prova i lugn och ro hemma.

När jag surfat runt hos Heppo har jag insett att jag skulle kunna köpa mig både ett, två och varför inte tre par skor från dem.


Förra vintern skulle jag köpa nya vinterskor men hittade sedan ett gammalt par längst bak i hallgarderoben... Dessa slängde jag i våras, så jag inte skulle nöja mig med dem en vinter till.
Så nu måste jag köpa mig ett par...och det NU haha

Vad har ni på fötterna i vinter?

4 kommentarer:

Fröken M sa...

Underbara skor ! Själv använder jag ruskigt praktiska, varma och vattentäta skor som kanske inte är väldens snyggaste ;)

Linda w L2K sa...

WOW! Den sidan ska genast besökas!
Själv går jag i mina rosa ISKALLA gummistövlar i snöblasket! Har inte lyckats hitta dom jag vill ha ännu. ;o)

Mamz sa...

Hej Tina, jag går idag med svarta gummistövlar med grovt mönster under för att det är blötsnö, men annars går jag i gympadojjor, svarta reebook, och blir det riktigt kallt så har jag kängor, eller jag har två kängor, ett par vandringskängor, de har jag i packningen, men kan användas när som, de andra är brunt läder och kraftig sula...se på dina skor, andra gör det!!!

Petra sa...

Åh vilket kul tips ;-) ...här ute på landet blir det grova kängor (modell ful) när man är ute och fixar - ska man till stan blir det stövlar (modell snygg) ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig