Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 17 november 2010

Oväntade bloggläsare

Kommer ni ihåg när jag beklagade mig över bristen på småfåglar nuförtiden?
Idag tittade jag ut genom vardagsrumsfönstret, och vad får jag se?
Jo! Några som uppenbarligen läst mitt inlägg om min saknad och bemödats sig med att besöka mig en kylig morgon.
Men man tycker ju att de kunde dragit ihop några fler... eller är det så här illa?!



2 kommentarer:

Michaela sa...

Hej.
Kul att du tittade in till mig, nu ska jag ägna en stund åt att titta runt hos dig.
Mvh Michaela

Fröken M sa...

efter en bild på pippifåglarna kommer det säkert ännu fler i morgon ;)
Jag håller med dig, pippi mönstret ( det blev mycket pippi i den här kommentaren ) är ljuvligt och jag tror jag ska beställa en vit filt till mig själv i julklapp. Det tycker jag att jag är värd :)
Ha en härlig dag !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig