Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 23 november 2010

Och så väntar vi på posten

I slutet på denna vecka kommer det dimpa ner något som dottern väntar på.
Kuponger för att få hämta ut 3 nya Semper Småfolk-produkter.

Vi har tidigare köpt några av deras produkter och det har funnits det som gått hem och det som ratats direkt. Så det ska bli intressant att se hur det går denna gång.

Spänd förväntan.

1 kommentarer:

Sandy sa...

Själv blev jag testpilot för smaksatt grädde. :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig