Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 19 november 2010

Nu måste ni ju buda

Detta tycker jag är en sådan häftig grej!

Willvin har tidigare låtit ett antal föräldrar/användare/fans blinga väskor som auktioneras ut på Tradera till förmån för Barncancerfonden.Den här gången har de låtit olika kändisar blinga varsin Willvin-väska som också auktioneras ut på Tradera.

Den 30 november avslutas budgivningen på de väskor som blingats av föräldrar/användare/fans och den 5 januari avslutas budgivningen på kändisväskorna.

Så sätt igång och buda nu, pengarna går ju till Barncancerfonden!
Kan du gissa vem som gjort denna väska?
 
Såhär står det på Tradera.com:
Svenska kändisar blingar väskor till förmån för Barncancerfonden

Kleerup, Anna Anka, Pernilla Wahlgren och Dr Alban är några av de kändisar som blingat en skötväska till förmån för Barncancerfonden.  Det är det svenska företaget Willvin som rönt stora framgångar med sina skötväskor såväl hemma i Sverige som utomlands som bett kändisarna blinga varsin skötväska.
De unika blingade exemplaren kommer att auktioneras ut på Tradera.com till förmån för Barncancerfonden.
 Magdalena Graaf, Färjan-Håkan Hallin, Linda Thelenius, Sandra Dahlberg, Catarina Hurtig, Anna Book, Christina Schollin, Anna König, Viggo Cavling och Mirka Norrström har blingat varsin skötväska.
 Det svenska företaget Willvins multifunktionella skötväskor har i vanliga fall en stilren och sober design – för att passa både mammor och pappor – men nu auktioneras unika blingade exemplar ut på Tradera.com till förmån för Barncancerfonden. Det är kändisar som Kleerup, Anna Anka och Magdalena Graaf som grävt fram sin artistiska ådra och målat, klistrat, sytt och på andra sätt dekorerat skötväskorna.
Resultatet har blivit 14 unika skötväskor med allt från glittriga dödskallar till hand- och fotavtryck. Intäkterna från auktionen går oavkortat till Barncancerfonden och varje väska finns endast i ett exemplar.

Denna väska är blingad av: Anna Book - sångerska

1 kommentarer:

kristin "ANDRUM" sa...

Visst är det väl en fantastisk grej Willvin gör för barncancerfonden....och de som varit med och blingat får vi inte glömma !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig