Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 25 november 2010

Loppi.se goes auktion

Om du gillar begagnat och auktioner så har Loppi.se blivit ännu lite bättre!
De har nu startat en ny funktion. Auktion!

Hos Loppi.se har man redan tidigare, via annonser, kunnat fynda begagnade kläder på ett enkelt sätt och nu får alla Traderianer (de som är totalt sålda på Tradera) sitt lystmäte.

Loppi.se gör insats för planeten också, inte bara för våra plånböcker.
En procent av deras intäkter går oavkortat till bra projekt och organisationer för barn och/eller miljö.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig