Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 12 november 2010

Ingen idétorka men skrivöken

Vad hände?!
Kom hem igår kväll och började på en del utkast för framtida inlägg och skrev ett litet ett och lade ut med bland annat ett löfte om ett speciellt inlägg om gårdagens event...
Och idag så är det totalt dött i min skrivarskalle...

Är det kanske dags för min son att sluta vara förkyld och sova lite bättre på nätterna igen...
Är det kanske så att jag vill för mycket och pushar mig fast jag inte orkar....

Hmm ja

1 kommentarer:

Maria sa...

Känner igen mig....Skrivtorka har jag haft flera ggr. Bara att ta en liten brejk ett par dar eller så, så kommer lusten tillbaks.

Sv: Himla roligt är det att planera för bebisen. Och det är så skönt att rensa ut bland gammalt papper och dylikt som jag/vi har sparat i 1000 år typ. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig