Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 5 november 2010

Dottern tittar, jag läser

Lugnt och skönt.
Dottern sitter och äter en liten efterrätt så här mitt i veckan. Man måste få skämma bort sin lilla "sjukling" ibland, någon gång sådär, liksom, ungefär...Äsch jag ska stå för det jag gjort. JA, hon äter en liten Brownie!
Och så tittar hon på tv...
Samtidigt!
Vilken morsa man är va?!
Alldeles underbar just nu enligt dottern i alla fall haha

Eftersom sonen sover och bonus-sonen fipplar med sin dator i sitt rum så passar jag på att läsa Aftonbladet.
På det enda sätt jag hinner nu för tiden, lite billigare i och för sig, på nätet.

Lite saxade konstigheter idag:

Liten 10-årig tjej (eller stor, det förtäljer iofs inte artikeln) blir gravid med en 13-årig pojke och föder barnet. Mormor är jätteglad...
Liten, kort, artikel där man undrar över sanningshalten. Den handlar om en romsk familj dessutom, det handlar mycket om romerna just nu, därför väljer jag att blunda lite för den här historien idag. Inga av alla de spanska tidningar som sägs skriva om detta är utskrivna med namn...Och jag orkar inte leta, för jag kan inte spanska...

Kometen Hartley har tydligen fotograferats...Fantastiskt tycker forskarna...Jag tycker det mer ser ut som ett lårben som stajlar sig i motljus...

Jag kommer ihåg när Nadine Coyle var med i en engelsk såpa för att bli upptäckt som sångerska. Hon gick vidare men sedan upptäckte de att hon ljugit om sin ålder och var för ung för att få vara med. Detta ledde såklart till att hon åkte ut med många tårar.
Senare blev hon en av vinnarna i samma såpa och blev medlem i gruppen Girls Aloud och det har ju gått bra för dem.
Nu däremot så hittar de tydligen på små egna soloprojekt och då går det tydligen inte så bra för lilla Nadine igen... 117 exemplar sålde hon av sin skiva, Insatiable, första dagen! Ajdå...

Nej nu vill dottern bada så vi får väl passa på innan lillebror vaknar.

1 kommentarer:

Sofia sa...

JAg har läst Aftonbladet på nätet i fleeeeera år, men det händer inte dagligen ska jag säga! Bra nyhetsuppdatering iaf. Och det är klart du ska skämma bort din sjukling. Hoppas hon mår bättre snart! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig