Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 3 november 2010

Daniel Adams-Ray

Låten "Dum av dig"....
Så bra så bra och nu såg jag honom "Live" i  Tv4´s Nyhetsmorgon också.
Men vad hade han på sig för blå liten kreation? Matchade nagellack hade han också, vilket i och för sig var läckert.

Så nu har jag två favoritlåtar just nu och båda kommer från varsin halva av "föredetta" gruppen Snook vars låt Mister Cool också var en favorit på sin tid.
Oskar Linnros med "Från och med du", vars låt jag länkat till tidigare, och nu Daniel Adams-Ray.



0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig