Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 13 november 2010

Damn you autocorrect

T9 i all ära, men jag har aldrig skrattat så mycket eller blivit så irriterad när jag skriver på mobilen som nu när jag har min kära "ajfånfyra"!
Det här med autocorrect som ger förslag på vad det är för ord man håller på att skriva.

Om man skriver färdigt ordet men stavat någon bokstav fel så kan autocorrecten lägga dit sitt eget förslag om man inte är försiktig och då kan det bli sinnesjukt fel.

Nu har jag snubblat över denna roliga sida med knasiga autocorrects: Damn you, Auto Correct!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig