Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 12 november 2010

Att kyssa en groda

Dagens "det måste vara ett skämt?!" slog mig idag när jag läste lite på nätet.
Ni vet väl om att man inte behöver dejta någon själv (om man nu är singel), nejdå man anställer bara en sekreterare som dejtar åt en...

Då behöver man inte kyssa några grodor själv utan kan ta över när mannen  är "provkörd"...
Som Carola Häggkvist...

Jag bara måste se Skavlan i kväll...undrar om jag är vaken....

(Som ni märker är min "skrivöken" något vattnad nu efter en stund i friska luften)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig